Translate

Укупно приказа странице

Претражи овај блог

ПОРОБЉАВАЊЕ

ПОРОБЉАВАЊЕ
ТОТАЛНО

НОВИБУСУР - Новине будућности Сурбита

субота, 27. август 2016.

Бела магија: Древни рецепти за срећу


Бела магија: Древни рецепти за срећу 

Неки људи никада нису окусили животне недаће и све што дотакну “позлати” се. Много мисле да је то ствар судбине, али езотеричари тврде да је реч о магији
Месечев ритуал за отклањање баксуза
Овај обред изводи се искључиво у ноћи пуног месеца и како тврде езотеричари, нема бољег начина да се отера баксуз.
Узме се неколико разнобојих свећа: бела представља особу која изводи ритуал, наранџаста доноси промене, светлоплава неутралише лошу срећу, а ружичаста убрзава процес. Свеће премазати лавандиним уљем, а потом их поређати по столу.
Свака се пали по следећем редоследу, уз изговарање одређене бајалице:
- Бела:
 “Ова светлост представља мене”.
- Светлоплава:
 “Ова светлост неутралише лошу срећу“.
- Наранџаста:
 “Ова светлост ми доноси сва добра у живот”.
- Ружичаста:
 “Ова светлост представља космичку енергију која убрзава промене”.
Особа седи неколико минута загледана у светлост свећа, а онда изговара следећу бајалицу:
 “Отвореног срца радујем се свакој промени, сваком добру што улази у мој живот. Срећан (срећна) сам јер ми је живот пун радости и сваки дан сам безбрижан (безбрижна) и насмејан(а).“
Ритуал за “пун новчаник”
Уколико некога мучи беспарица, овај ритуал могао би да му донесе промене у живот. У ноћи младог месеца, намазати боровим уљем светлозелену свећу. Ставити у чинију мало праха мускатног орашчића и цимета, мештати сребрном кашичицом и фокусирати мисли на благостање.
Особа треба да замишља коилико би новца волела да има на свом банковном рачуну. Док размишља о томе, баца три новчића све док не добије комбинацију писмо и две главе. Потом их ставља у чинију са циметом и мускатним орашчићем, добро их уваља у прах, а затим извади и умота у алуминијумску фолију и стави у новчаник.
Док то чини, певуши следећу бајалицу: “Чаробни прах ми доноси срећу, јер имам све што ми је потребно. Новац ми долази лако и трошим га са задовољством. Нека паре не долазе кроз смрт, нити нечију несрећу, него кроз радост и весеље, за добробит свих. Нека тако буде.”
Ова амајлијица не мора да се држи баш у новчанику. Може да стоји и у фиоци са изводима из банке или неком другом финансијском документацијом.

          = преузето, видети више:  Бела магија, Древни рецепти за срећу  

Нема коментара:

Постави коментар

могу коментарисати само регистровани чланови

Конкурси

Конкурси
Ново сазвежђе

занимљиви филмови